منتدي حرفوش | لبناء الاجسام | الدفاع عن النفس | تعليم فنون القتال | تربية الكلاب
<div style="text-align: center;">
<strong><span style="color: rgb(0, 102, 0); font-size: 18px;">تابعني علي الفيس بوك</span></strong>
</div>
<div style="text-align: center;">
<strong> </strong><iframe src="https://www.facebook.com/plugins/follow?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Ff0kakMeNyYaDaSmeR&layout=standard&show_faces=true&colorscheme=light&width=150&height=180" scrolling="no" frameborder="3" style="border:none; overflow:hidden; width:180px; height:80px;" allowtransparency="true"></iframe>
</div>
تصويت

ما هي أفضل عضلة و أكثرها جمالاً في رأيك ؟

 
 
 
 
 
 
 

استعرض النتائج

المواضيع الأخيرة
»  فيسبوك يطوّر "خاصية السلامة"
الثلاثاء أغسطس 29, 2017 3:28 pm من طرف وردة العاصمة

» محفزات هرمون التستيرون الطبيعيه
الأربعاء يونيو 14, 2017 11:47 pm من طرف Asmer

» معلومات مهمة عن عضلة السمانة لو سمانتك مش راضيه تكبر
السبت يونيو 03, 2017 11:55 pm من طرف Asmer

» عاجل .. الوضع الآن من أمام البرج المائل بمنطقة الأزاريطة بالاسكندرية
الخميس يونيو 01, 2017 2:40 pm من طرف Asmer

» التخلص من الوزن الزائد من الكوتيزون
الأربعاء مايو 31, 2017 10:30 pm من طرف Asmer

» علاج اصابات الكتف بالتمرين , ازاي تعالج الاصابه في الكتف ,جتلي اصابه في كتفي
الأربعاء مايو 31, 2017 2:01 pm من طرف Asmer

» ايه هو السن المسموح بيه للعبة كمال الأجسام
الثلاثاء مايو 30, 2017 9:49 pm من طرف Asmer

» نظام غذائي 3000 سعر حراري للاعبين كمال الاجسام (ضخامة)
الثلاثاء مايو 30, 2017 9:46 pm من طرف Asmer

» اماكن تدريب الفنون القتالية في مصر
الثلاثاء مايو 30, 2017 8:42 pm من طرف Asmer

» موضوع كامل عن التمرين في رمضان
الثلاثاء مايو 30, 2017 7:01 pm من طرف Asmer

تابعني علي facebook
تابعني علي الفيس بوك

تحذير اشرس كلاب فى العالم مع ذكر الاسباب

اذهب الى الأسفل

تحذير اشرس كلاب فى العالم مع ذكر الاسباب

مُساهمة من طرف Mony khaled في الجمعة يونيو 20, 2014 4:35 pm

[size=32]السلام عليكم حتكلم النهاردة عن اشرس كلاب فى العالم رقم 1 طبعا معروف البيتبول[/size][size=32]السلام عليكم حتكلم النهاردة عن اشرس كلاب فى العالم رقم 1 طبعا معروف البيتبول البتيتبول اصلا كلب للعراك وليس للتربية او الحراسة هو كلب مولود ليقبض روح الكلاب كلب شرس جدا جدا جدا 2 الروت ويلر هو كلبى المفضل الروت ويلر شرس جدا جدا هو اقوى فك كلب فى العالم يسال بعض الناس ازاى واليتبول اشرس؟ الروت ويلر عضته تساوى عضة ديب الروت ويلر يمكن ان يمزق اى لحم تخيل 3 الدوجو ارجنتينو الدوجو اصلا كلب صيد لكنه شرس ولكن هو فى اى دوله فى العالم شبه منقرض معادا الارجنتين لانه موطنه الدوجو اكتشفه عالم ارجنتينى كان يريد ان يجمع بين الشراسة و الصيد 3 البول تيرير هو نوع من انواع البيتبول بصراحة شكلها بيضحكنى ههههههه شبه الفار ولكن كما يقول المثل لا تحكم على الكتاب من عنوانه لاتقترب من هذا الكلب شرس و عصبى جدا جدا ولكن انا لا افضل هذا الكلب علشان شكله ههههههههههههه 3 الدوبر مان زكاء لا حدود له سريع وايضا هو كلب صيد4 الماسيتف فى ناس تقول ان الماسيتف اشرس من الروت و البيتبول هههههههههههههههههههههه الماسيتف من سولالة الروت ويلر هو طبعا كلب شرس 5 حبيب الملايين الجيرمن شيبرد طبعا معروف اه تحذير هام لو عايز تشتيرى شيرمن خلى بالك علشان هذا اكتر كلب ممكن يضتحك عليك فيه لانه مشهور وطبعا ياتى بعد كدا الجرين دان الخ الخ الخ ولكن يا اصحابى فى نظرى اشرس و افضل كلب الروت ويلر [/size]
avatar
Mony khaled

الجنسية : انثى
كتاباتي كتاباتي : 723
- [ آلتًسجيلٍ » - [ آلتًسجيلٍ » : 14/06/2014
المتصفح :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى